TAULER D'ANUNCIS

17/12/2020

NOTIFICACIONS LLISTATS DE RESOLUCIONS DE LA SUBVENCIÓ D'AJUTS AL LLOGUER PER A NOUS SOL·LICITANTS I SUVENCIÓ PER AL PAGAMENT AL LLOGUER PER A PERSONES GRANS

Podeu consultar aquests llistats
aquí.

IMPORTANT: Totes aquelles persones que tinguin la resolució favorable, hauran d'enviar per correu electrònic els rebuts de lloguer pagats a partir del mes d'abril a l'adreça rebuts.lloguer2020.forum@gmail.com per tal de poder-los justificar, sempre indicant el número de DNI o NIE del sol·licitant.

Recordeu que, segons la convocatòria, el pagament del lloguer de l'habitatge, s'ha de fer per un sistema vàlid, com a mínim a partir del mes següent a la data de presentació de la sol·licitud, per mitjà de transferència bancària, rebut domiciliat o rebut emès per la persona administradora de la finca, on constin els conceptes següents: la identificació de la persona pagadora, la identificació de la persona beneficiària del pagament i la mensualitat corresponent.
Per tant, no són vàlids els pagaments en efectiu al propietari ni els ingressos a compte.


NOTIFICACIONS LLISTATS DE REQUERIMENTS DE LA SUBVENCIÓ D'AJUTS AL LLOGUER PER A NOUS SOL·LICITANTS I DELS AJUTS PER A CONTRIBUIR A MINIMITZAR L’IMPACTE ECONÒMIC I SOCIAL DEL COVID-19


REQUERIMENTS
 
Llistes disponibles i publicades al web de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya
 
Si heu rebut un sms i correu electrònic (en cas d’haver informat de les dades) de l’Agència de l’Habitatge amb l’avís que teniu un requeriment, aquí podeu consultar els llistats publicats al web de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i saber quina documentació heu d’aportar en cada cas per tal que el vostre expedient pugui prosseguir amb el tràmit.

En el llistat de requeriments trobareu la següent informació:
  • Expedient és el vostre número d'expedient BM
  • DNI/ NIE surten els dígits de la posició 5,6,7 i 8 del vostre document d'identificació, per tal de preservar la vostra identitat
  • Perceptor són les inicials del vostre nom i cognoms
  • Documentació a aportar és la que us indica.
 
D’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, es fa saber a les persones que figuren en el algun dels llistats que disposen d’un termini de 10 dies, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la notificació al tauler d’anuncis (actualment penjat al web) d’aquesta entitat gestora per presentar tota la documentació indicada i/o esmenar les deficiències que s’han detectat. En cas de no fer-ho, s’entendrà que desisteixen de la seva petició, d’acord amb l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
 
 
--SUBVENCIONS AL PAGAMENT DEL LLOGUER 2020--
  1. Llistat de requeriment publicat el 17/09/2020
  2. Llistat de requeriment publicat el 22/09/2020
  3. Llistat de requeriment publicat el 23/09/2020
  4. Llistat de requeriment publicat el 25/09/2020
  5. Llistat de requeriment publicat el 01/10/2020
  6. Llistat de requeriment publicat el 02/10/2020
  7. Llistat de requeriment publicat el 05/10/2020
  8. Llistat de requeriment publicat el 07/10/2020
  9. Llistat de requeriment publicat el 08/10/2020
  10. Llistat de requeriment publicat el 14/10/2020
  11. Llistat de requeriment publicat el 16/10/2020
  12. Llistat de requeriment publicat el 20/10/2020
  13. Llistat de requeriment publicat el 22/10/2020
  14. Llistat de requeriment publicat el 23/10/2020
  15. Llistat de requeriment publicat el 26/10/2020
  16. Llistat de requeriment publicat el 27/10/2020
  17. Llistat de requeriment publicat el 29/10/2020
  18. Llistat de requeriment publicat el 30/10/2020
  19. Llistat de requeriment publicat el 04/11/2020
  20. Llistat de requeriment publicat el 06/11/2020
  21. Llistat de requeriment publicat el 10/11/2020
  22. Llistat de requeriment publicat el 12/11/2020
  23. Llistat de requeriment publicat el 13/11/2020
  24. Llistat de requeriment publicat el 18/11/2020
  25. Llistat de requeriment publicat el 20/11/2020
  26. Llistat de requeriment publicat el 23/11/2020
  27. Llistat de requeriment publicat el 24/11/2020
  28. Llistat de requeriment publicat el 05/12/2020
  29. Llistat de requeriment publicat el 12/12/2020 


--AJUTS PER A CONTRIBUIR A MINIMITZAR L’IMPACTE ECONÒMIC I SOCIAL DEL COVID-19--

  1. Llistat de requeriment publicat el 28/07/2020
  2. Llistat de requeriment publicat el 07/09/2020
  3. Llistat de requeriment publicat el 05/10/2020
  4. Llistat de requeriment publicat el 15/10/2020-1
  5. Llistat de requeriment publicat el 15/10/2020-2
  6. Llistat de requeriment publicat el 19/10/2020
  7. Llistat de requeriment publicat el 26/10/2020
  8. Llistat de requeriment publicat el 02/11/2020
Ajuntament de Manresa FOMENT DE LA REHABILITACIË URBANA DE MANRESA, SA
Plaša Immaculada, 3 baixos - 08241 Manresa
TelŔfon: 93 872 56 01 - Fax: 93 872 72 56 - Correu electr˛nic: forum@forumsa.cat
AvÝs legal - Disseny web i programaciˇ: La Factoria